Vampyrer suger

Hej! Måste säga att det är otroligt att jag ens har 30 läsare kvar fast min anti blogg attityd och väldigt korta dryga och allmänt konstiga inlägg. Men ni är ganska bra ni hörrni. Även fast typ hälften av er är mina vänner men jag är glad ändå!

Har precis kollat på vampyrer suger med min lillasyster och mamma. Ska vara här hela helgen. Vi ska köra varannan helg, så nu tänkte jag fixa lite med bloggen och kolla på en till film. The last song, ungefär alla har sett den så jag tänkte göra det nu. Blir en lång natt om jag ska fixa bloggen också. Fast jag vet ungefär hur designen ska se ut tills jag har bättre bilder.
Hörs efter filmen!



bild tagen för cirkus 5 minuter sen


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vampyrer suger är as rolig!!

gud vad söt bild och bra blogg om d uppdaterar mer kan du nog komma långt!! o fixar en banner kanske..

kram!!

2010-09-04 @ 00:46:45
Postat av: josefin gard

hej fin blogg :)

2010-09-05 @ 23:48:44
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0