Uppe med tuppen

Godmorgon!

Känns som evigheter sedan jag var vaken såhär tidigt. Men då hinner jag göra allt jag har planerat nu innan jag ska träffa Emma. Eller hon kommer hit så ska vi ta lite kort och kolla på film tror jag. Jag måste ta det lugnt och inte gå ut som jag skrev i inlägget nedan igår. Men hellre att jag är inne en helg än att vara mer sjuk. Im I right?
Eftersom jag inte har många bilder just nu så tog jag en webben, bra uppfinningar dom där, även dom med bildbrist kan slänga in en bilf i ett litet blogginlägg. Själv tycker jag att blogginlägg utan bild är rätt tråkiga. Tyvärr så brukar mina också bli så. Då blir hela bloggen tråkig och ful, bara pga det där lilla inlägget utan bild. Och då tappar jag blogglusten helt. Men nu ska jag försöka hålla bloggen "levande" och uppdaterat.

JAG GÅR PÅ JENSEN GYMNASIUM VART GÅR NI?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0