I can make u'r bed rock

Sitter och leker lite i photoshop. Håller på med en väldigt enkel header, bara som jag ska ha medans. Klarar inte av att vara utan. Känns så tomt och amatörigt..? Fast jag är en amatör kan man säga, på ett sätt. Men jag har bloggat länge och från att skrivit " Hörni, vad gillar ni min design ?
Jag är helt kär, eftersom jag har fixat in allt helt själv! jiiiippi hihi, ska nog sitta & bolla med lite idéer nu. 
kommentera vad ni tycker, jag tycker den är as nice i alla fall! 
Puss :* / J "
Förstår ni vad jag menar? Det där kopierade jag från min gamla blogg. Mycket pinsamt är från 2009 bara. Men nu ska jag fortsätta att leka i ps och hoppas på att jag blir klar och nöjd inom snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0