Hemma från skolan

Hej på er!

Kom hem från skolan runt 7 ungefär, hade sen dag så slutade ca 17.00 precis som jag kommer göra hela veckan ut nu. Börjar dock runt halv ett så det är faktiskt rätt chill men nu måste jag göra lite skolarbete ska göra en powerpoint presentation tills vårt arbete som ska redovisas imorgon. Spelade in några filmer som jag tänkte lägga upp här sen! Men måste skynda mig eftersom klockan är rätt så mycket. 

Hörs senare fast det beror på hur mycket klockan blir.
Hoppas ni haft en bra dag!



Nikon D3000.
Inte tillåtet att ta bilden/bilder jag tagit.

Kommentarer
Postat av: MODE MED MILNE

Hej där! :)

Jag drar till Turkiet imorgon. Det vore jätteroligt om du kunde skriva en hälsning till mig. Som jag svarar på & skriver i ett inlägg i min blogg. Kram på dig! :D

2010-09-06 @ 21:00:24
URL: http://milne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0