hej hej monika

Ojsan sa vad hände med uppdateringen hörrni? Nej men jag har faktiskt inte orkat, kommer hem runt halv 7, 7 då äter jag sen blir jag dödstrött och brukar inte känna för att starta min dunderklump till dator jag hade nej för idag kom min nya dator! Sitter vid den just nu och bloggar, tänkte ladda ner lite program, photoshop utorrent osv. måste ju fixa beckas design! Har inte glömt dig baby!

Men jag ska ladda ner lite filmer nu och gå ner och lägga mig i sängen, har jätte ont i magen har haft det hela dagen. " Men du är ju glad ändå " Ja dra mig på trissor att det har jag vart. Orkar inte sitta och gråta i ett hörn för att man har ont i magen. Vem orkar det? Och imorgon ska vi iväg, dock kommer jag inte ihåg vad stället hette men nära arlanda är det iallafall, sen drar vi till IKEA och kollar om skrivbordet vi ska köpa till mig finns eftersom det var HELT slut förut. Men ha en bra fredags kväll iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men mickis du är mogen du har pratat skit om henne med mig ? omogna är ni båda 2 palla er

2010-09-11 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0