Det är så logiskt

Anonym om Ojsan sa:
hur tänkte du när du vaknade upp på maria ungdom i sommras? oCh är det sant att din kompis bea ville åka med i ambulansen för vad jag hört så åkte du ambulans in 
vilka bloggar läser du?
vad tycker du om storbloggarna Dessie, paow, foki, kissie o isabelle?
varför går Lollo och mickis runt och snackar skit om dig?

sv: Alltså vem är du?!?! Jag ser ju din ip adress pucko. Du har kommenterat flera gånger med "Anonym". Mogen människa. Och om jag ska vara ärlig så var min första tanke vad jag gjorde i Uppsala. Fick bara känslan att jag var där. Sen vet jag inte riktigt, jag sov tills jag skulle till läkaren och sen kom Yvonne och hämta mig. Fick lite kakor och saft också. Ja vad hon har berättat så ville hon åka med men hon fick inte, för hon kunde gå själv. Dock så gick jag in i lyktstople vilket jag har ganska många erfarenheter av att göra. Men dom som bor i Nynäshamn vet att i svandammsparken finns det ungefär bara en lyktstolpe mitt på gräsmattan. Just den lyckades jag gå in i. Fick ont. Fortsatte gå, ramlade ihop. Det var det jag minns. 
Jag läser mest dom som bor i nynäs och jag vet vilka det är, tex. Jossan Strandberg, Minea, Jessika, Lillbecka, Emma andersson osv. 

Okej, ehm kör på en lista rå.

Dessie: Jag tycker att hennes blogg har blivit bättre och hon har faktiskt tagit tag i sitt liv, börjat skolan, dricker inte lika ofta osv. kul att läsa och se förändringarna i hennes liv.

Paow: Läste hennes blogg förut men den vart för tråkig, hon skriver om henne och hugo hit och dit. Tycker inte att den är något särskilt. Som vilken liten blogg som helst.

Kissie: ärligt talat så gillar jag hennes blogg! Jag tycker att hon är en stark människa som klarar av alla elaka kommentarer osv. även om hon provocerar så tycker jag faktiskt om att läsa den. Så det så..

Foki: Nej gillar inte henne, hon är för pluttinutti. Usch nej.

Isabelle: Antar att du menar Isabelle Strömberg? Hennes blogg är bra tycker jag, mycket bilder och hon vågar lägga ut bilder om hon tex äter ben & jerry's som dom flesta inte vågar göra. En ärlig bloggare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kalla mig inte pucko du kan inte äns höger och vänster

2010-09-09 @ 07:46:44
Postat av: mickis

Vad fan ere för jävla anonym fegis? " varför går lollo och mickis runt och snackar skit om dig?". Efter den här gången jag och johanna blivit sams, har jag aldrig någonsin sagt ett enda ont ord om människan. Du som ens vågar sätta dig och skriva de där kan ju lika gärna våga säga vad du heter osv. Sen kan vi ju lika gärna snacka privat också så kan du ju berätta för mig vad jag sagt om johanna? Varför skulle jag någonsin säga något elakt om mina vänner? jag gör inte sånt. och jag kan skriva här &nu också att jag älskar johanna, och jag ska göra allt för att finnas vid hennes sida, hon är en sån jävla stark människa och egentligen förstår jag inte hur hon orkar leva efter allt de här. men jag är så jävla glad att hon väljer att göra de. så länge du vill andas johanna, och finnas kvar vid min sida, så länge ska jag älska dig och stötta dig. du vet att jag alltid är ett samtal/sms bort, puss på dig min fina vän

2010-09-11 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0