svar på tal

olivia om suck:
jag har några frågor till dig som jag hoppas att du kan svara på
1. Varför började du skära dig?
2. Hur berättade du för din mamma?
3. vart bor du?
4. Gör det ont när du skär dig?
5. har någon blivit sur på dig för att du skär dig?

din blogg e jätte bra uppdatera lite mer bara...:)
kram!


sv: Jaha tack du Olivia, jo men nu när man inte har design så blir det inte lika kul längre, men den ska jag ta tag i!
1. Varför jag började skära mig, det var ett tag sen så minnet är lite svagt men det var att jag behövde känna någon annan smärta än den jag gick runt med inom mig, jag behövde få ut det och känna att jag levde. Ingen bra anledning men det var nog så!
2. Jag berättade inte direkt utan hon hittade mig packad en dag på golvet i mitt rum och hade skärt mig med en sax. Efter det gömde hon sin vodka flaska, haha..
3. Jag bor egentligen ingenstans, eller det är klart jag gör det men jag vet inte riktigt vart. Egentligen bor jag i Nynäshamn, en bit från Stockholm, men jag flyttade till jourhem i tyresö, men nu i veckan har vi "sagt upp" min plats där så jag ska flytta hem till min morbror!
4. Nja, tänk dig själv att du kanske råkar skära dig på papper, det känns lite ondare än det eftersom man trycker ner rakbladet i armen.
5. Ja flera stycken, men jag tror själv att dom inte riktigt visste hur dom skulle hantera det.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0