Nikon D3000

Goddag blir det nog att säga idag, klockan är kvart i två faktiskt. Vaknade runt nio i morse för att grannen envisades med att klippa gräset så tidigt på morgonen. Jag vaknade med ett ryck och trodde att det var jordens undergång ungefär. Sen har jag jobbat lite. Ska ner och fortsätta måla nu, bara en vecka kvar sen har jag jobbat i 3 veckor! 
Fast jag sommarjobbar hemma, jag målar nere i källaren där jag bor. Vi målar alla väggar vita istället för furu färgat som det var innan. Så jag ska ta mig lite att äta sen fortsätta. Tänkte svara på två kommentarer också, skönt att veta att folk läser min blogg fortfarande fast den vart så "off"!

till dig som undrade om mina byxor, jeans:en jag hade på mig igår kommer ifrån Gina Tricot och kostade 199 kr tror jag att det var. 

Och svar till olivia som glömde fylla i sin bloggadress så fotar jag med min nya Nikon D3000! Jag fick den för ca en vecka sen, och jag har bara objektivet som man fick med. Det kan bli många fina bilder med det också, ett tips kan vara att ändra inställningarna till den "miljö" man fotar i! Fast det visste du redan eftersom du har en fotoblogg.
Kram på dig med tjejen, kul att du gillar min blogg!

bild från igår, det var riktigt mörkt ute. Kom till Bea runt tio då gick vi genom skogen ner till ringvägen.
Ett stort misstag





Kommentarer
Postat av: lolz

HAHAHA bor du i källaren??????

hahahaha det är bara för att ingen vill ha dig det är därför din mamma inte ville att du ska bo hemma HAHAHAHA

2010-08-06 @ 14:07:58
Postat av: Anonym

Snygg design gör du designer åt andra? Har ingen blogg men ska nog skaffa då knse du kan hjälpa mig ?

Kram

2010-08-06 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0