"Chacha bloggen"

nej men har varit jätte slö hela dagen, har mest legat och kollat på film. Efter igår så var jag inte jätte pigg.
Bowlade i 3 timmar har träningsvärk i fingrarna, haha? Sen drog jag och bea vidare från gröndalshallen, ja har inte så mycket att säga om det, inte här på bloggen iallfall.
Jag har faktiskt ingenting alls att säga. 
Så jag uppdaterar nog lite bättre imorgon!
Ha en bra lördagskväll!


Svar till dig som säger att min mamma sparkade ut mig att hon inte vill ha mig..
För det första, varför vara anonym, om du inte kan stå för din åsikt borde du inte säga den.
Och vadå ingen vill ha mig? Jag har 4 olika ställen att välja på ungefär vart jag vill bo. Jourhemmet i Tyresö där jag bodde innan, hemma hos mamma, hos min moster, och min morbror. Så lägg bara ner. Du framstår bara som en patetisk nolla när du snackar om saker du inte vet något om. Dessutom varje gång vi pratar i telefonen säger hon att jag kan flytta hem igen för mitt rum är så tomt..?
Och jag klagar inte på att bo i det stora rummet i källaren med dubbelsäng, en soffa och plasma tv på väggen.. Skulle du gjort det eller?

Och till dig som frågade om jag gör gratisdesigns, det gör jag verkligen inte. Jag tycker att det är oerhört frustrerande att sitta och hålla på med designs. Men jag känner mig "ärad" att du skulle vända dig till mig om du skulle skaffa blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0